Зустрічають за обгорткою: чому дизайн етикетки настільки важливий

01.11.2021 18:30 844 0
Зустрічають за обгорткою: чому дизайн етикетки настільки важливий

Етикетка – перше, на що звертають увагу при виборі товару. Оскільки конкуренція висока, а схожих товарів – хоч греблю гати, доведеться потрудитися, щоб створити етикетку, яка допоможе звернути увагу на продукт.

Вигляд етикетки, а також інформація, яка на ній міститься, допомагають споживачеві прийняти рішення – купляти чи не купляти новий товар. Чи придбає він його повторно і чи надалі повертатиметься до бренду, великою мірою визначає вже вміст – але зараз про обгортку. 

Зовнішній вигляд справляє перше враження. І з цього погляду етикетка – потужний маркетинговий інструмент. Перед тим, як замовити наклейки на свою продукцію, варто розробити кілька варіантів і вибрати з них оптимальний. Існують сервіси, які дозволяють створювати дизайн етикеток онлайн, але якщо є можливість, краще довіритися дизайнерам. 

Яким же повинен бути дизайн етикетки, щоб продукт помітили на тлі конкурентів?

  • Оригінальність. Етикетка має мати родзинку, яка відрізнятиме продукт від конкурентів. Незвична форма, ефект зістарювання, кольорова гама, нехарактерна для оформлення інших товарів у сегменті, унікальні малюнки – все це допоможе виділитись. Радять розповісти на етикетці історію бренду, однак її потрібно знати до того, як ліпити наклейки.
  • Чітке зображення. Колір етикетки має відрізнятися від кольору упаковки, проте гармоніювати з ним. Відомо, що колір викликає асоціації і може спонукати до дії. Наприклад, червоний посилює серцебиття і апелює до бурхливих емоцій, синій заспокоює і асоціюється з чистотою, а зелений та коричневий нагадують про природу. Колір повинен підкреслювати якості продукту та бути привабливим для цільової аудиторії. Кислотні кольори приваблюють одну категорію покупців, приглушені – зовсім іншу. Важливо, щоб картинка була яскравою і соковитою, а якщо на ярлику зображений готовий продукт – він повинен виглядати максимально привабливо, навіть краще, ніж у житті.
  • Читабельний шрифт. Як не крути, споживачі не розучилися читати, проте у них є всього кілька секунд, щоб сприйняти напис на етикетці. Тому останній має бути розбірливим. Стандартні шрифти вже всім набридли, тому варто побавитися з чимось нешаблонним, проте у розумних межах, щоб написане можна було розібрати з першого погляду. Тому рідко можна побачити етикетки латиницею з готичним шрифтом – хіба що це натяк на старовинне походження продукції, як у німецького пива.
  • Враховувати матеріал. Етикетка, з якої видно, що на матеріалі економили, не викликатиме довіри. Тут є багато нюансів – простий папір, картон, фактурний папір, глянцевий, матовий. Різні види паперу змінюють передачу кольору, тому на завершальному етапі у типографії проводять проби.
  • Без перевантаження. Важливо, щоб ярлик акцентував увагу на особливостях бренду та основних якостях продукту і містив передбачену законодавством інформацію. Написи і зображення, які «налізають» одне на одне, заважають виділити головне і виглядають неакуратно. Рекомендують не поєднувати на етикетці більше двох геометричних фігур. Структура має бути чіткою, один елемент – плавно переходити в інший. Це допоможе споживачу засвоїти інформацію, яку до нього хочуть донести.

Читайте також:

Будьте вкурсі з ПЕРШИЙ.com.ua - приєднуйтесь до наших спільнот:

Коментарі - 0

Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!