Закарпатський обласний контактний центр торік прийняв 9602 звернення

12.03.2018 15:26 95 0
Закарпатський обласний контактний центр торік прийняв 9602 звернення
У документі йдеться про найважливіші завдання, виконані у звітному періоді. ак, упродовж звітного року обласний Контактний центр забезпечив приймання, реєстрацію, попереднє опрацювання і невідкладне надсилання на розгляд відповідно до компетенції органам виконавчої влади звернень, прийнятих на обласну „гарячу лінію” за безкоштовним номером 0-800-501-484 та урядову „гарячу лінію” за безкоштовним номером 15-45, а також через Інтернет (веб-сайти та веб-портал КМУ). Продовжено проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з актуальних питань державної політики, надання заявникам консультацій і роз’яснень щодо норм законодавства, довідкової інформації, організовуючи проведення спеціалізованих гарячих ліній. Впроваджено додатковий спосіб приймання звернень не тільки за допомогою засобів телефонного зв’язку, а й через Інтернет. Продовжено рекламну кампанію з метою популяризації обласної „гарячої лінії” та розголосу інформації про графік роботи і єдиний безкоштовний номер телефону „гарячої лінії” та електронного сервісу. Для реалізації заходів зазначеної Програми у 2017 році з обласного бюджету було передбачено 716,3 тис гривень. Фактичні обсяги фінансування Програми з обласного бюджету у звітному періоді склали 605,9 тис грн, касові – 598,297 тис грн. Як підкреслюється у документі, у  2017 році прийнято 9602 звернення, проведено 2 спеціалізовані „гарячі лінії” для жителів Закарпатської області. Одна з яких проводилась спільно із Департаментом охорони здоров’я  за тематикою впровадження Урядової програми „Доступні ліки” та тривала 11-12 травня 2017 р.  Інша – спеціалізована „гаряча лінія” спільно з Головним управлінням Пенсійного фонду України в Закарпатській області за тематикою впровадження Урядом Пенсійної реформи та тривала 12-13 грудня 2017 р. Виготовлено 1000 шт. листівок для   проведення рекламної кампанії з популяризації обласної „гарячої лінії”, єдиного безкоштовного номера телефону „гарячої лінії” та електронного сервісу.

Прес-служба Закарпатської облради

Теги: Облрада
Будьте вкурсі з ПЕРШИЙ.com.ua - приєднуйтесь до наших спільнот:

Коментарі - 0

Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!