Будьте в курсі з “ПЕРШИЙ.com.ua” – підписуйтесь на наш канал в Telegram, а також сторінку в Instagram
В Україні готують нову формулу розмитнення "євроблях": що збираються змінити
10.10.2019 22:43
147
0
Нагадаємо, перед цим уряд відстрочило застосування штрафів до власників "євроблях" до 1 січня 2020 року. Які саме зміни готують чиновники, розбиралися новини "Сьогодні".
Власники авто на єврономерах не здаються і вимагають, щоб розмитнення зробили дешевше. Якщо до них не дослухаються – обіцяють чергові страйки.
Олександр Чернявський з руху "АвтоЄвроСила" свій 17-річний Volkswagen придбав за кордоном за 1200 євро і до сих пір не розмитнив – через захмарні податки, які, мовляв, в кілька разів перевищують вартість самого автомобіля.
"Порахували: приблизно 2600 євро тільки акцизу, тобто, вартість розмитнення авто склала більше 300% його власної вартості – більше 3 тисяч євро. В пільговий період це було понад 2 тисячі євро"- каже Чернявський.За даними Державної фіскальної служби, з 50% -ою знижкою машини розмитнили 220 тисяч власників, ще більше сотні тисяч легалізували "бляхи" коли пільговий період закінчився. Це половина від офіційного кількості завезених в Україну автомобілів на єврономерах. Водночас, за підрахунками автоекспертів, таких машин в країні набагато більше.
"По неофіцільним даними, на території України понад мільйон автомобілів-"євроблях". Дуже багато авто пішло на смітник. Розмитнили в основному по акції в 50% ті авто, які старіють. А зараз розмитнюють новіші, тому що коефіцієнт віку менше "- розповідає автоексперт Сергій Ключук.Зараз в уряді готують новий законопроект щодо розмитнення "евроблях". У ньому обіцяють врахувати вимоги автовласників. Питання тільки – в якому обсязі. В ексклюзивному інтерв'ю "Сьогодні" міністр інфраструктури Владислав Криклій розповідає, які норми чинного законодавства можуть переглянути:
"По-перше, пропозиція "АвтоЄвроСили"- скасувати коефіцієнт віку, який зараз впливає на вартість розмитнення старих авто. По-друге, дати можливість ввозити ретроавто, тому що чинне законодавство не дозволяє цього робити. По-третє, переглянути вимоги за екостандартами, оскільки на сьогоднішній день через обмеження по [стандарту] "Євро 5", вантажні теж авто не можуть заїжджати", – зазначає Криклій.А щоб заохотити українців купувати нові машини, в Кабміні пропонують повернути утилізаційний збір, який скасували в 2014 році, а також обов'язковий техогляд. Адже зношені автомобілі псують екологію і загрожують безпеці руху. Нові правила чиновники обіцяють надати до кінця жовтня-2019. Після цього законопроект винесуть на розгляд Верховної Ради. Нагадуємо, З листопада закарпатцям варто чекати нові тарифи на газопостачання Читайте також: У центрі Ужгорода безслідно зник 35-річний чоловік (ФОТО)
Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!
Коментарі - 0