У Мукачеві публічно представлять виконання бюджету у сфері охорони здоров’я

05.03.2019 20:42 134 0
У Мукачеві публічно представлять виконання бюджету у сфері охорони здоров’я
Про це повідомили у відділі охорони здоров’я Мукачівської міської ради: 06 березня о 10:00 год. у сесійній залі Мукачівської міської ради відбудеться публічне представлення інформації про виконання міського бюджету міста Мукачева за 2018 рік та планування бюджету на поточний 2019 рік головним розпорядником коштів міського бюджету - відділом охорони здоров'я виконавчого комітету Мукачівської міської ради. Відділ охорони здоров'я виконавчого комітету ММР являється головним розпорядником коштів у 2018 році таких закладів як: ЦПМСД м. Мукачева , Мукачівська ЦРЛ та Централізована бухгалтерія відділу охорони здоров'я ВК ММР. На утримання вищенаведених закладів з місцевого бюджету було передбачено 147 264 668,4 грн. (147 264,7 тис.грн.) З них використано 144 039 340,04 грн. (144 039,3 тис.грн.). По Мукачівській ЦРЛ за 2018 рік використано із загального фонду 126 450 376,6 грн. (126 450,4 тис. грн.) На фінансування у 2019 році по КНП «Мукачівська ЦРЛ» передбачено: загальний фонд -139 083 403 ,00 грн, які спрямовані на:
  • Заробітна плата –72 685 896,00грн
  • Нарахування на заробітну плату 22% – 15 990 897,00грн
  • Предмети та матеріали,обладнання – 3 447 219 ,00 грн
  • Медикаменти – 26 134 341,00 грн
  • Продукти харчування – 3 000 000,00 грн.
  • Оплата послуг — 3 356 347 ,00 грн
  • Відрядження - 595 200,00 грн.
  • Комунальні послуги - 13 131 503,00 грн
  • Пільгові пенсії – 660 000,00
  • Трансферти населенню — 32 000,00
  • Окремі заходи по реалізації державних програм -20 000,00 грн
  • Інші поточні видатки -30 000,00 грн
Детальніше – за посиланням Нагадаємо, Тотальна урбанізація: чому села на Закарпатті занепадають? (ВІДЕО Читайте також:Кам’яницький щебеневий завод в аварійному стані (ВІДЕО)

Теги: Медицина
Будьте вкурсі з ПЕРШИЙ.com.ua - приєднуйтесь до наших спільнот:

Коментарі - 0

Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!