У Мукачеві компанія, яка надає послуги у сфері ЖКГ розпочала акцію по заміні старих вікон у під'їзді на сучасні, аби мотивувати боржників до сплати (ФОТО)
Компанія "Навібуд", що надає послуги у сфері ЖКГ започаткувала акцію, яка дає можливість самим мешканцям ініціювати перед управляючої компанією питання щодо заміни старих віконних рам в під’їздах багатоквартирних будинків на сучасні металопластикові.
Про перший такий прецедент написав Володимир Горишняк у соціальній мережі Фейсбук.
За його словами, управляюча компанія зважилась на проведення акції, щоби мотивувати людей до погашення існуючої заборгованості.
Адже у період тотальних неплатежів за комірне, коли всі без жодного винятку компанії, що надають послуги у сфері ЖКГ, мають від'ємне сальдо через те, що мешканці заборгували надавачам послуг мільйони гривень.
Відтепер, згідно з умовами цієї промо-компанії, якщо мешканці під'їзду станом на поточний період не мають заборгованості за комірне перед компанією, - в знак поваги до сумлінних платників - готова взяти на себе виключно всі витрати, що пов’язані з проведенням ремонту в під'їзді: санітарна побілка, фарбування панелей, встановлення пошкодженого скла у віконних рамах, встановлення плафонів тощо.
Зазначається, що подібна практика себе цілком виправдала і практичним втіленням її результату став ремонт, проведений в близько 20 під'їздів у багатоквартирних будинках в різних мікрорайонах міста.
Відтепер, цей експеримент вирішено остаточно впровадити в повсякденну практику компанії.
"Йдучи на зустріч мешканцям тих будинків, які ми обслуговуємо, наша компанія готова взяти на себе частину витрат, пов’язаних із встановленням металопластикових вікон в під’їздах будинків", - говорить директор "Навібуд"
Та зазначає: "Щобільше, ми вже маємо, так би мовити, "першу ластівку" такої співпраці: минулого тижня в одному з під’їздів багатоквартирного будинку в "Черьомушках" саме на таких умовах вже були проведені монтажні роботи компанією "Aluplaszt" з Берегово щодо заміни старих дерев’яних рам, які чесно відслужили свій термін на сучасні пластикові".
За його словами, успішна реалізація цього проєкту є цілком реальною внаслідок того, що компанія, по-перше, працює з безпосереднім виробником пластикових вікон і через це ціни на них є цілком прийнятними.
По-друге, люди самі мають бути зацікавлені в такому проєкті, оскільки тим самим вони одночасно "вбивають двох зайців": мало того, що вони не просто сплачують за комірне "не відомо за що", а вкладають власні кошти безпосередньо у власний будинок, який після модернізації буде більш енергоефективним, а відтак і в період опалювального сезону не доведеться витрачати зайві гроші через прохолодні під'їзди.
Коментарі - 0