Туризм для людей похилого віку в Закарпатті: варто знати

04.05.2018 09:13 2360 0
Туризм для людей похилого віку в Закарпатті: варто знати
Туризм для людей похилого віку (туризм літніх людей, пенсійний туризм) — це різновид туризму, що має на меті задоволення рекреаційних потреб людей віком понад 55 років. Сьогодні створені всі умови для пенсійного туризму. Існують спеціальні програми і домовленості з приймаючою стороною. Літній турист завжди там буде під ненав'язливим наглядом, на випадок якщо він раптом заблукав в незнайомому місці або ж йому несподівано стане погано. При цьому ні для кого не секрет, що через низку соціальних факторів далекі подорожі поки ще не популярні у пенсіонерів. Туристи похилого віку (люди старші за 55 років) вимагають не тільки комфорту, а й персональної уваги з боку обслуговуючого персоналу, можливість отримання медичної допомоги, наявності в ресторанах меню дієтичного харчування, розміщення в готелях, розташованих у тихих місцях і за помірними цінами. На розвиток туристичного ринку людей похилого віку сприятливо впливають такі фактори:
— наявність практично необмеженої кількості вільного часу; — активна частка жінок літнього віку в поїздках (варто відзначити, що збільшення частки жінок, що подорожують, має глобальний характер); — знижки, надані в несезонний період; — особи третього віку подорожують у складі груп.
Дослідження компанії ADAC Reisemonitor, що займається моніторингом в секторі туризму та відпочинку, показало, що до 2020 року кожному другому відпочиваючому буде понад 55 років. Причому, серед пенсіонерів зростає число охочих здійснити гірський перехід в Гімалаях, їх більше, ніж тих, що мріють розслабитися на середземноморських курортах. Туристичні фірми Європи готові поміняти свої пріоритети і повністю орієнтуватися на людей похилого віку. Вони зізналися, що злочинно мало приділяли уваги цій категорії громадян, не вважали їх пріоритетними клієнтами. Як виявилося, серед літніх туристів теж існують активні мандрівники і авантюристи. Дедалі більше людей похилого віку старше 55 років виїжджають за кордон, щоб спробувати екстремальні розваги, такі, як стрибки з парашутом, спуск на мотузці по крутих стінах і навіть плавання серед акул. Крім того, пенсіонери-туристи витісняють студентів на піших туристичних стежках. Туристів похилого віку поділяють три основні підгрупи: від 55 до 64 років; від 65 до 74 років; від 75 років і старших. Туристи віком від 55 до 64 років характеризуються наявністю великих вільних грошових коштів, більше ніж інші групи пенсійного віку, наявністю невеликих домогосподарств і свободою від витрат коштів на освіту, виховання та утримання дітей. Туристи віком понад 65 і до 74 років вважаються активними пенсіонерами і складають групу активних подорожуючих. Туристи у віці від 75 не такі активні, та здебільшого не бажають подорожувати. Дослідники визначили три групи старших туристів в залежності від ступеня туристичної активності|ступеня туристичної активності.
1. Активні туристи 2. Культурні туристи 3. Помірні туристи.
Старші мандрівники у перших двох групах любили відвідувати музеї, театри і харчуватися в місцевих ресторанах. Це навело дослідників на висновок, що сувенірні магазини повинні бути поміщені поруч з різними культурними місцями, таких як музеї, театри, оскільки для літніх мандрівників з середнім віком 65 років, торгівля(купівля сувенірно-туристичних дрібничок) розглядається як основна діяльність, яка часто поєднується з іншими інтересами подорожі. Треба пам'ятати, що пенсіонери, хоча і мають у своєму розпорядженні велику кількість вільного часу, який вони могли б витратити на подорожі, проте вони обмежені в коштах. Власне, деякі пенсіонери продовжують працювати і витрачати кошти на подорожі. Для цього сегмента туристського ринку необхідна спеціальна маркетингова програма. Ці вікові групи людей можуть стати споживачами недорогих товарів і послуг, тому доцільно пропонувати їм спеціальні вікові пільги, знижки на розміщення та харчування, пільгові тарифи на транспорті. Таким людям по кишені подорожі усередині країни з метою відвідання родичів або з метою відпочинку і лікування в санаторіях та будинках відпочинку. При виборі засобів транспорту повинен робитися акцент на більш доступні і недорогі засоби пересування. Літні люди не люблять, коли їм нагадують про їх вік. Отже, повинен бути добре продуманий зв'язок, необхідно ретельно вибирати і складати тексти рекламних звернень, що, з одного боку, ускладнює роботу тур-агентів. З іншого боку, їх спосіб життя дозволяє їм подорожувати в будь-який час року і на більш тривалий період часу, на відміну від молодших за віком груп населення. Таким чином, повинні бути організовані посилені рекламні кампанії для стимулювання попиту цієї групи населення, особливо в період недозавантаження туристських підприємств і в міжсезоння. Нагадуємо, Як на Закарпатті може розвиватися сімейний туризм

Теги: Туризм
Будьте вкурсі з ПЕРШИЙ.com.ua - приєднуйтесь до наших спільнот:

Коментарі - 0

Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!