Прибирання за викликом: коли клінінгова компанія може бути вигідніша за штатну прибиральницю
Якщо власник не хоче, щоб офіс, магазин чи бар втонув у смітті, необхідно, аби хто-небудь там прибирав. Більшість працівників має достатньо обов’язків, у які прибирання не входить – хоч би з основними завданнями впоратися, а все інше не цікавить. Тому прибиральниця як окрема штатна одиниця присутня майже на кожній фірмі або в офісному комплексі.
Більш того, компанії, яка розпоряджається немалими площами приміщень, може знадобитися не одна людина, а цілий штат прибиральників, щоб тримати все у порядку.
Нині є альтернатива – брати штатних прибиральників або довірити наведення чистоти клінінговій компанії, співробітники якої будуть приходити і прибирати за графіком.
Прибиральниці з клінінгових фірм знайомі зі специфікою підтримання чистоти у найрізноманітніших місцях:
- Офісах і бізнес-центрах
- Виробничих та складських приміщеннях
- Барах і ресторанах https://cleaningpartner.ua/uk/biznesu/uborka-barov-restoranov/
- Торгових, розважальних або фітнес-центрах
- Комерційних приміщеннях після ремонту чи будівництва
- Прилеглих територіях і паркінгах
- Фасадах і вітринах
Якщо в офісі не панує цілковитий безлад і прибирати достатньо один-два рази на тиждень, доцільно віддати клінінгові послуги на аусторсинг. Реальний час, який витрачається на прибирання, може вимірюватися кількома годинами на тиждень. Штатний співробітник за такий час або не зможе заробити на життя, або вештатиметься без діла, отримуючи фіксовану платню, що саме по собі не дуже економно, а за нього ще ж потрібно сплачувати податки. Якщо ж роботи, навпаки, ціла гора, і прибиральниць потрібно багато, варто підрахувати, що дешевше і ефективніше у конкретному випадку – розширювати штат або найняти аутсорсерів.
Клінінгова компанія вимагає фіксовану плату суто за прибирання визначених площ, а його регулярність визначається замовником.
Ще одна стаття витрат, на якій можна зекономити, якщо прибиранням займаються підрядники – закупівля миючих засобів і техніки. У працівників клінінгових компаній всі професійні чистячі засоби і потрібна для прибирання техніка – з собою.
Вони впораються з будь-яким завданням, передбаченим угодою, в тому числі з таким, за яке не завжди візьметься звичайна прибиральниця – наприклад, миття вікон та фасадів на висоті або виведення складних плям.
Декілька можливостей
Бувають підприємства, на яких потрібно прибирати кілька разів на день, щоб дотримати необхідних санітарних стандартів. У такому разі знадобиться постійна присутність прибиральниць, а не одноразовий виїзд клінера. Штатні працівники за такого розкладу обійдуться дешевше.
Декого хвилює необхідність пускати на фірму сторонніх людей. Постійний співробітник суб’єктивно дійсно може заслужити на більшу довіру, ніж прибиральник за викликом, і стати хорошим членом колективу. Втім, недобросовісні працівники трапляються всюди. І у разі псування або крадіжки майна власною прибиральницею керівництво фірми змушене буде вирішувати проблему самостійно. Натомість, якщо таке зробить клінер, розбиратимуться менеджери клінігової компанії, яка зможе компенсувати замовникам шкоду.
Іноді для підтримання максимальної чистоти буде ефективна змішана стратегія: наприклад, запрошувати клінінгову компанію для генерального прибирання, з яким важко впоратися власній прибиральниці, або користуватися послугами аутсорсерів, поки штатна працівниця у відпустці чи хвора.
Єдина точно програшна стратегія – не прибирати взагалі. Кажуть, чисто там, де не смітять, але хто цього не робить?
Коментарі - 0