Майбутнє розкоші: концепткари Lexus, яких хочеться дочекатися
Дехто стверджує, що назва Lexus була утворена об’єднанням слів «luxury» і «elegance», розкіш та елегантність. Так це чи ні, однак ці два поняття якнайкраще визначають елітний бренд автомобілів від Toyota Motors.
Японці довгий час хотіли закріпитися у преміум-сегменті. З цією метою і створили американський підрозділ концерну Toyota та фешенебельну марку Lexus, яка дебютувала у 1989 році. З’явившись у незалежній Україні, Лексуси стали улюбленими чотириколісними супутниками бізнес-еліти та персонажами анекдотів про «нових українців». Втім, у кожному жарті є частка правди, і цього разу вони свідчать, що бренд впевнено займає свою нішу – і займатиме її надалі. Причини цього можна побачити, просто поглянувши на концептуальні авто, які він представляє.
Lexus NX
У червні 2021 року компанія офіційно представила компактний позашляховик Лексус NX другого покоління. Одна з основних змін, які його торкнулися – перехід на модернізовану модульну платформу TNGA-K. На ній вже побудовані Toyota RAV4 і Lexus ES. Завдяки їй NX став жорсткішим, отримав нижчий центр ваги і повноцінну гібридну версію. Зовнішність кросовера, окрім нових кольорів, видозмінили фари іншої форми, решітка радіатора з новим малюнком, повністю перероблена бамперна група і нові задні ліхтарі зі світловою перемичкою. Щодо салону, Lexus відмовився від тачпаду на центральній консолі і зробив сенсорним дисплей медіасистеми. Окрім того, автомобіль отримав більш сучасне кермо з сенсорними кнопками. Новий Lexus NX пропонуватимуть з чотирма типами силових агрегатів: NX 250 з 2,5-літровим 205-сильним «атмосферником», NX 350 з 2,4-літровим турбодвигуном потужністю 279 к. с., а також двома гібридними версіями – NX 450h+ з опцією підзарядки від мережі та NX 350h без такої можливості. Також новинка отримала останню версію системи безпеки Lexus Safety System+ 3.0 з різноманітними сценаріями уникнення зіткнень, покращеним круїз-контролем, асистентом безпечного виходу та безліччю інших «розумних» помічників. Виробництво Lexus NX другого покоління планують почати у третьому кварталі 2021 року.
LF-Z Electrified
Автовиробники планують випускати все більше електрокарів, і в Lexus, у свою чергу, до 2025 року збираються представити 20 нових моделей, які будуть або лише електричними чи гібридними, або матимуть такі опції. Цьогоріч концерн презентував концепцію футуристичного електрокросовера LF-Z Electrified. Модель побудована на новій фірмовій повністю електричній EV-платформі з повним приводом DIRECT4, потужністю 400 кВт і крутним моментом 700 Нм, які забезпечують розгін до сотні за 3 секунди. Панорамний дах з сенсорного скла зі змінною прозорістю, дисплей доповненої реальності, голосовий помічник та система штучного інтелекту, яка запам’ятовує вподобання водія, пропонуючи маршрути чи бронювання ресторанів – це тільки основні з високотехнологічних «плюшок», якими збираються начинити LF-Z Electrified. Для доступу до машини можна буде використовувати смартфон і передавати електронний ключ родичам чи друзям. Втім, як вберегти його від зловмисників, не уточнюють.
LF-30 Electrified
Напрямок розвитку майбутніх електрокарів Lexus визначив LF-30. Його концепцію розкрили у 2019 році, і у самій компанії заявили, що це – погляд у 2030-й. З LF-30 у майбутні електроконцепти перекочували чотири вбудовані у колеса електромотори, які можуть працювати автономно. Це дозволятиме у залежності від умов руху перетворити автомобіль на повнопровідний, передньопривідний чи задньопривідний. Кермо, схоже на штурвал космічного корабля, система steer-by-wire, у якій зв’язок між кермом і колесами реалізується «по дротам» без механічного об’єднання, безпілотний режим та екстер’єр неначе з фантастичного фільму роблять LF-30 Electrified подобою ракети на колесах. Передбачається, що він зможе розганятися від 0 до 100 за 3,8 секунди. LF-30 збирається зробити реальністю автоматичний заїзд на парковку і таку саму подачу автомобіля до дверей будинку. Він навіть підтримуватиме технологію використання бортового дрона, який доставлятиме багажі.
Lexus LF-1 Limitless
Концепт флагманського елітного кросовера презентували у 2018-му на Детройтському мотор-шоу. Гіпотетично він може бути обладнаний будь-яким типом двигуна: повністю електричним, гібридним, на паливних елементах, або традиційним ДВЗ. Розробники прагнули створити систему управління, яка максимально сприяє концентрації. «Пелюстки» на кермі дозволяють управляти трансмісією у ручному режимі і забезпечують спортивні відчуття. Разом з тим, є режим автоматичного керування. Концепткар оснащений 4D-системою навігації, у якій звичний набір функцій доповнює функція часу. Інформація відображається на моніторі на передній панелі та дисплеях для задніх пасажирів, а також може передаватися на планшети або смартфони пасажирів.
LF‐FC
Ключовою інновацією у цьому стрункому концептуальному чотирьохдверному седані є його силова установка, яка працює на водні. Енергію для неї постачатиме блок паливних елементів, розміщений у задній частині авто, а пальне надходитиме з двох водневих балонів, розташованих у центрі днища. Це перший у своєму роді прототип розкішного автомобіля на паливних елементах не тільки для Lexus, але в цілому для класу. LF‐FC оснащений системами автономного управління з великою кількістю «розумних» асистентів і сенсорів, які сканують оточення. Також у концепті передбачені голографічний інтерфейс та можливість керувати мультимедійними пристроями за допомогою голосу або жестів.
LF-SA
У сучасних містах, вщерть забитих автомобілями, питання компактності може мати першочергове значення – що більші габарити, то більше шансів з кимось не розминутися. Вирішення цієї проблеми у стилі еліт пропонує концепткар LF-SA. Компактні габарити, маневреність і динамічність роблять його прекрасним щоденним автомобілем для міста та мандрівок на вихідних. У ньому застосована посадкова формула 2+2. Переднє пасажирське сидіння відсувається, щоб пасажири могли потрапити на задні місця. За розмірами Lexus LF-SA наближений до вже існуючої Toyota Aygo, лише у останньої – однолітровий мотор на 69 к. с. А про технічні характеристики концепту Lexus наразі невідомо нічого.
Коментарі - 0