Електронні ключі для закарпатців: як отримати, для чого використовувати

24.04.2019 19:09 446 0
Електронні ключі для закарпатців: як отримати, для чого використовувати
В ГУ ДФС в Закарпатській області нагадують, що електронний цифровий підпис (ЕЦП) дає можливість платникам податків оптимізувати процедуру подачі звітів, швидко та без перешкод звітувати  до податкових, митних органів не витрачаючи свій час,  замовляти довідки тощо. Платник податків може звернутись до відокремленого пункту реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС. При цьому ідентифікація фізичної особи, яка звернулася для отриманням ЕДП, здійснюється за умови її особистої присутності. Звертаємо увагу, що строк чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, отриманих від АЦСК ІДД ДФС, становить два роки з моменту їх формування. Перелік документів, необхідних для отримання електронних довірчих послуг, наведено у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС (http://acskidd.gov.ua/r_kor), у підрозділі «Підготовка документів та реєстрація». Отримати ключі електронного цифрового підпису в Закарпатті можна безкоштовно у відділенні Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС, який розміщено у приміщенні Управління у м.Ужгороді ГУ ДФС у Закарпатській області за адресою: м. Ужгород, вул. Духновича, 2. Довідки за телефоном: (0312) 61-46-41. ДФС у Закарпатській області Нагадаємо, Досудове розслідування завершено: на Закарпатті судитимуть винуватця смертельної ДТП (ФОТО) Читайте також: На Закарпатті незаконна вирубка дерев скоротилася більш ніж на 40% Будьте в курсі з “ПЕРШИЙ.com.ua” – підписуйтесь на наш канал в Telegram

Теги: ДФС
Будьте вкурсі з ПЕРШИЙ.com.ua - приєднуйтесь до наших спільнот:

Коментарі - 0

Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!